[x]

Peminat Cop Mamat Sepah Berlagak

 Ada lagi kes pelawak Mamat Sepah ni rupanya, ingatkan dah settle kerana sebelum ini dia mengaku telah berubah sikap kerana kejutan budaya setelah bergelar artis.

Namun begitu, seorang peminat baru-baru ini mengadu kepada media tentang kelakuan buruk Mamat Sepah di sebuah spa yang dia kunjungi.

Benar atau tidak dakwaan peminat tersebut, tidaklah diketahui.....ikuti aduan peminat tersebut di Utusan Malaysia Ahad lepas dibawah....

"Bukan apa Syed, akak memang minat dengan Mamat Sepah itu. Bila dah jumpa dengan Mamat tentu akak teruja. Waktu itu dia datang dengan dua orang lagi yang macam pegawai unit beruniform lagaknya.

"Masa akak bertembung dengan dia di sebuah spa di Johor Bahru, ingat nak bergambar tapi dia pula mengeluarkan ayat yang kurang sedap dari mulutnya membuatkan akak sakit hati.

"Rasanya dia baru sahaja tiba dari Kuala Lumpur ketika itu dan terus ke spa yang dikunjungi oleh akak dan kawan-kawan. Tapi bila masuk saja ke situ macam-macam pertanyaan yang keluar dari mulutnya.

"Paling akak sakit hati apabila dia macam merendah-rendahkan spa yang diusahakan oleh orang kita di situ. Kalau rasa tak suka tak payah masuk dan carilah spa yang lebih mewah.

"Lagi satu dia cakap 'you all tak kenal I ke?' Berlagaknya, erghhh!" bentak wanita ini lagi.


sumber:kezoom

0 comments:

Post a Comment