[x]

Selebriti Wanita Melayu Dikutuk, Baju Semakin Singkat Dedah 'Aset'


Hanis Zalikha atau lebih dikenali dengan nama Keknis di kalangan pembacanya memang orang yang sangat sempoi. Kalau korang ada follow Twitter dan Instagramnya, memang penuh dengan lawak jenaka.

Hanis ialah salah seorang selebriti kegemaran .Suka dengan dirinya yang peramah, sopan santun dan cantik orangnya..

Baru-baru ni, ada beberapa keping gambar Hanis yang mendapat kritikan teruk dari peminat.., sampai ada yang menggelar diri seperti seorang pelacur..

Fuhh.. boleh tahan ayat dari peminat ni.., tetapi pun terkejut jugak tengok cara pemakaian Hanis tu.. Sebelum ni, korang semua tahu Hanis adalah seorang yang jenis bersopan santun dan dari segi berpakaian pun  rasa tak ada lah seksi sangat..

Tapi bila tengok gambar ni pun berasa sedikit kecewa.. Dalam gambar tersebut menampilkan Hanis yang berpakaian hingga menampakkan sebahagian perutnya.., dan ada antara peminat yang mengatakan Hanis sejak semakin popular, dia semakin seksi..

Harap imej Hanis ini tidak kekal.., mungkin imej ni hanya sementara untuk majalah Cosmopolitan Malaysia untuk edisi terbaru.. Sama-samalah kita nantikan maklum balas dari tuan punya badan tentang isu ini.. 
sumber:UtaraNews.com

0 comments:

Post a Comment