[x]

Sebab sebenar Tiz Zaqyah tinggalkan dunia glamor?

Pelakon wanita Tiz Zaqyah akan cuba untuk kurangkan berlakon untuk menumpukan perhatian kepada syarikatnya KL Calling.

KL Calling merupakan syarikat urus acara, untuk menganjurkan pelabgai aktiviti-aktiviti dan majlis korporat.

“Saya sebenarnya merindui untuk menjalani kehidupan biasa seperti dahulu yang tidak dikenali ramai dan pergerakan saya juga tidak terbatas.”

“Untuk menghidari seketika dunia glamor, menganjurkan aktiviti belia antara cara saya untuk menjadi orang biasa. Lebih-lebih lagi majlis yang melibatkan badan-badan kebajikan, saya sangat seronok membantu mereka,” katanya.
sumber:http://plbgaimacam.blogspot.com/

Ketika ditanya adakah dia tergugat dengan bakat-bakat baru sehingga dia ingin menjauhkan diri daripada dunia glamor?

Tiz memberi penjelasan, dia tidak tergugat dengan pelakon baru malah dia mengalu-alukan kedatangan mereka untuk memeriahkan lagi industri lakonan tanah air.

“Tak rasa pun tergugat, saya masih lagi seronok untuk berlakon dan ikhlas melakukannya demi peminat saya. Lagipun tak salah pun nak bersaing, orang kata bersaing secara sihat,” seloroh Tizz sambil gelak ketawa.

1 comments:

  1. Slot Machines For Sale | The JamBase
    Get ready to get your 충청남도 출장안마 hands 충청남도 출장샵 on some 나주 출장마사지 old favorites. This retro style of play for 구리 출장마사지 the gaming community is getting even more popular in the Slot Machines For Sale#39: 익산 출장마사지 Classic Online Slots - Slot Machine Machines OnlineNo. of Slots: 703

    ReplyDelete