[x]

Mengerikan! Seluruh Tubuh Lelaki Ini Dimakan Ulat.


Seorang lelaki berasal dari Guangzhou, China bernama Ma ini menderita penyakit mengerikan. Sudah hampir 7 bulan Ma menderita penyakit yang membuat seluruh tubuhnya di makan ulat.

Penyakit yang dideritai Ma ini merupakan salah satu penyakit yang disebabkan akibat sel darah putih meningkat di dalam tubuh Ma yang membuat ulat bersarang di bawah rangkaian kulitnya. Selama ini Ma merasa mengeluh dengan rasa gatal yang tidak terhingga pada bahagian perut dan paha kanannya hingga kulit Ma ini kelihatan tompok-tompok merah.

Melihat keadaan Ma yang semakin parah ini Ma pun menghabiskan masa enam bulan di Afrika untuk berunding ke doktor tempatan di Afrika, namun tetap saja penyakit yang dideritai Ma tidak sembuh dan tambah parah.

Ma pun memutuskan untuk pulang ke China dan mendapatkan rawatan ke Hospital ShenzhenNanshan untuk membuat pemeriksaan bahagian tubuhnya. Setelah diperiksa pihak Doktor pun memberikan hasil jika rasa gatal yang berlebihan yang dirasakan Ma ini akibat hidupnya ulat di bawah jaringan kulit yang setelah diteliti ulat itu sebagai ulat tumba terbang, jenis lalat hijau yang larvanya dikenali memakan rangkaian hidup pada manusia.

Dan untuk melakukan jalan terbaik untuk Ma, Doktor menyarankan jika Ma harus menjalani pembedahan minor yang setelah dilakukan pasukan Doktor pun berjaya mengeluarkan 20 ulat hidup dan juga menggeliat-geliat dari bawah kulit Ma .
sumber: http://zamrispoon.blogspot.com/

0 comments:

Post a Comment